Sari la conținut

Baza de date a blocurilor – proiect ON HOLD datorită clienţilor puţini şi neserioşi

Un web developer pe care îl voi numi M.F. (pentru a nu încălca GD:PR) m-a contactat să cumpere baza de date a blocurilor, dar a refuzat motivând că n-aş avea „datele de care avea nevoie” şi că şi-a făcut singur datele (ce date?). Eu i-am propus să colaborăm pentru dezvoltarea hărţii blocurilor (beneficii pentru ambele părţi), dar el mă ignora pe email, Facebook, WhatsApp, etc.

M-a deprimat foarte tare, nu pentru că am pierdut o vânzare, ci pentru că nu obţineam feedback (ce date au nevoie clienţii?), şi am pus proiectul pe STOP.

Refuzul lui M.F. de a oferi un răspuns CLAR şi mesaje lui vagi au lăsat loc de interpretări nedorite, un prieten i-a făcut reclamă pe Facebook pentru a îl convinge să colaboreze la acest „proiect de importanţă naţională”, provocând un scandal de 3 luni cu pierderi pentru toată lumea. M.F a întors-o spunând că eu aveam datele de care avea nevoie dar nu am vrut să i le vând (minciună), că a vrut să colaboreze cu mine dar eu nu ştiu să port o conversaţie profesională, nu i-am dat atenţie, etc, ne-a ameninţat pe amândoi cu poliţia şi tribunalul.

Am decis să fac PUBLICE conversaţiile cu el ca lumea să îşi poată da cu părerea cine e vinovatul?

Până în prezent nu ştim exact ce date a făcut M.F. dar cel mai probabil avea nevoie doar de adrese stradale, nevoie imediată fără actualizări ulterioare, de aceea nu era intersat să participe la dezvoltarea proiectului iniţiat de mine. Îmi pare rău că i-am acordat atenţie ca unui potenţial client şi am visat la o colaborare, NU e capabil să facă o bază de date cu anul construcţiei blocurilor sau numărul de apartamente. Am şters numele lui (lăsând doar iniţialele) şi linkul la firma lui, fiindcă e un IDIOT care nu merită reclamă.

Proiectul e ON HOLD până primesc răspuns la următoarele întrebări:

  • CE DATE aveai nevoie? Mi-ai cerut adresele blocurilor, le aveam, ai închis zicând că nu am datele de care ai nevoie…
  • CE DATE ai obţinut prin Machine Learning şi cât de corecte sunt? (mă îndoiesc că tu ai făcut în câteva zile ce am făcut eu în 4 ani)
  • La ce aveai nevoie de astfel de date? (să îmi stabilesc strategia de marketing)

Orice sfat de la alte persoane e binevenit! M.F. dacă te deranjează postarea asta, o voi sterge DUPĂ ce răspunzi la întrebări. îmi cer scuze dacă încalc GD:PR dar sunt nevoit s-o fac fiindcă îmi ignori mesajele.

Cum am început proiectul…

Anterior am realizat o bază de date similară cu blocurile din Singapore unde din 2015 încoace am vândut Excel-ul la zeci de clienţi: agenţii imobiliare, asigurări de locuinţe, notari, curierat, distribuitori de pliante, telecomunicatii, etc. În România nu am avut acest succes, doar 4 clienţi au cumpărat baza de date + alţii mi-au donat câţiva $.

În România sunt în jur de 100.000 blocuri (estimare personală) şi ar fi necesare 2000 ore să tastez SINGUR datele fiecăruia (momentan am tastat datele la 26.000 blocuri), efort imens vs beneficii reduse + risc să îmi distrug sănătatea stând prea mult la calculator. Deşi Bucureşti+Ilfov reprezintă doar 12% din populaţia României, a generat peste 50% din like-uri, share-uri, cereri pentru a face acest proiect şi clienţi.

În septembrie 2021 am contactat 10+ agenţii imobiliare, asigurări şi telecomunicaţii, prezentându-le baza de date, prezentându-le baza de date, şi întrebând dacă le este utilă sau cum o pot face mai utilă (exemple: Allianz Tiriac şi INSSE)… singure răspunsuri primite au fost „am redirecţionat email-ul dvs la departamentul X şi dacă vom fi interesaţi vă vom contacta” = Feedback ZERO!

Am luat decizia ca după ce termin şi judeţul Hunedoara să ABANDONEZ proiectul adică nu mai fac alte oraşe ci mă voi rezuma la adăugări / corecturi doar la judeţele deja făcute (Bucureşti, Ilfov, Prahova, Buzău, Dâmboviţa, Iaşi, Hunedoara), datorită lipsei de colaboratori şi audienţă redusă în provincie.

 

…şi am vrut să colaborez cu M.F.

Nu am apucat să fac public anunţul că abandonez proiectul, că pe 2 octombrie m-a contactat M.F. şi am sperat că mă poate ajuta să continui proiectul.

M.F. spunea că vrea adresele blocurilor şi eventual numărul de apartamente. Asumându-mi că vrea Bucureştiul i-am zis că finalizasem adăugarea adreselor stradale luna trecută… sau vrei şi alte oraşe? A zis „toate oraşele mari” (VAG, dar ar fi fost cel mai mare client din România). I-am zis că poate cumpăra oraşele finalizate şi restul pe parcurs, n-am apucat să-i zic că dacă vrea DOAR numerele blocurilor şi adresele stradale, POT compune restul oraşelor de 5 ori mai rapid şi să negociem PREŢUL… mi-a răspuns „voi reveni” şi „nu mă ajută” şi a închis!

I-am dat email şi (fără a-l citi pe tot) mi-a răspuns în 6 minute „ai spus ca nu ai inca ceea ce am eu nevoieNu am zis aşa ceva! Faci o confuzie! Îmi pare rău că nu l-am întrebat din prima ce oraşe vrea şi că i-am zis de că am început (şi) Hunedoara (al 6-lea judeţ), i-o fi dat impresia că nu am niciun oraş finalizat?

Prietenii m-au rugat să îi scriu iar (pe scurt) că AM adresele blocurilor din Bucureşti + 5 judeţe şi le poate cumpăra instant pe https://www.teoalida.ro/lista-blocuri/ (unde am scris că compun date în funcţie de nevoile clienţilor) şi dacă vrea şi altceva să spună.

Mi-a ignorat email-urile şi WhatsApp, motiv pentru care am postat conversaţia pe site ~20 octombrie şi am dat link la ~10 prieteni să-mi răspundă ei ce voia de fapt clientul. Ipoteze: fie nu şi-a dat seama că eu aveam adresele, fie avea nevoie şi de alte date dar nu spunea, fie voia să cumpere „angro” toate oraşele şi asta „pe loc” FĂRĂ actualizări ulterioare pe care eu le ofer gratuit şi FĂRĂ DISCUŢII ce date are nevoie şi cum le foloseste, necesare pentru a îi oferi soluţia optimă. A început conversaţia cerând mostră şi preţ (ceea ce putea vedea singur) în loc să spună nevoile, nu prevăzusem opţiunea de a cumpăra „angro” toate oraşele fiindcă clientii anteriori fuseseră interesaţi fiecare de 1 oraş, dar eram dispus s-o fac pentru M.F.

Notă: în cei 9 ani de business am avut adeseori clienţi care nu vor să dea avans să fac proiectul dorit ci vor să plătească doar când e finalizat, d-aia veniturile mele sunt 90% din vânzări de proiecte gata-făcute şi NU fac proiecte noi decât dacă există potenţial de vânzare la mai mulţi clienţi.

L-am căutat după nume pe Facebook fără a îl găsi. Un prieten Cristi mi-a făcut supriza să îmi arate o conversaţie stupefiantă cu M.F. pe care îl găsise pe Facebook: cică şi-a făcut singur datele de care avea nevoie (CE date?) şi că datele pot fi adunate cu scripturi automate dar nu prezintă interes (confuzie, CARE date nu prezintă interes? Cele adunate de el cu scripturi sau cele compuse de mine MANUAL?). Alt prieten, alex i-a găsit CV-ul şi nu i-a venit să creadă că „nesimţitul” are 4 facultăţi şi e specializat în Machine Learning. Anterior 2 persoane au vrut să mă ajute să automatizez munca prin Machine Learning, dar era nevoie de o cantitate mare de date pentru training şi nu au reuşit…

M.F. (susţine că) a reuşit, am presupus că s-a folosit de experienţa lui în Machine Learning şi putem colabora cu beneficii pentru ambele părţi. I-am dat mesaj pe Facebook, cerând mostră ce date a obţinut cu scripturile lui automate… mi-a răspuns agresiv să-mi fac singur crawlere de extras date (VAG iar, care date? de unde?) şi mi-a dat BLOCK!

Proiectul meu a implicat sute de ore de cercetare personală, inclusiv plimbări prin Ploieşti şi ulterior Bucureşti. În aprilie 2021 am lucrat 20 ore să bag în baza de date 1300+ blocuri din oraşul Buzău, 87% din apartamente indicând numărul de camere. Apoi m-am urcat în tren şi am luat Buzăul la pas 14 km pentru a mări procentajul la 94%. Şi nici aşa nu a ieşit 100% corect, postez pe grupuri de Facebook şi cer localnicilor să dea click pe blocurile lor şi să îmi ofere informaţii unde lipsesc sau sunt greşite, deci acest proiect e „crowdsourced”, ceea ce NU se poate automatiza. Sunt tare curios CE DATE a reuşit să facă obţină M.F. cu scripturi automate (probabil că doar adrese, şi alea gresite).

…dar am fost ameninţat cu moartea şi tribunalul

Dacă în octombrie majoritatea m-au sfătuit să îl contactez pe M.F. pentru colaborare, în noiembrie majoritatea mi-au zis să „trec peste / uit de M.F.” dar cu ce mă ajută asta? timpul personal NU îmi mai permite continuarea proiectului, fără colaboratori nu am altă opţiune decăt să postez această pagină pe 2 decembrie anunţând abandonarea proiectului.

Pe 10 decembrie o persoană mi-a scris pe chat înjurii, după care a recunoscut că e M.F. I-am dat link la pagină, şi cerut să răspundă la cele 3 întrebări dacă vrea să şterg conversaţiile cu el. A refuzat să răspundă. I-am zis că pregăteam să postez linkul şi pe Facebook, mi-a zis „hai postează să o văd„, ceea ce am postat pe 19 decembrie. Din prietenii de Facebook, unii şi-au cumpărat apartamente mulţumită hărţii mele, unii s-au înfuriat că proiectul a fost abandonat din cauza lui M.F. Cristi a dat share pe diverse grupuri de Facebook între 20 decembrie şi 13 ianuarie, precum Chirie Bucureşti, rugând lumea să îl contacteze pe M.F. „să îi explice importanta acestui proiect, ca el să ofere detalii despre baza de date pe care susţine că a făcut-o şi să colaboreze cu mine pentru beneficii de ambele părţi” iar dacă acest lucru nu e posibil „să găsim alte persoane dispuse să colaboreze cu mine„. Încă o persoană s-a oferit să posteze anti-reclamă lui M.F. „să scăpăm de un om rău„.

Pe 21 decembrie 14:19 m-a sunat M.F. nu i-am răspuns la telefon, să-mi răspundă la email dacă vrea ceva. Eu mă temeam că M.F. ştie că dacă mă ignoră, îi vom face reclamă gratuită şi îi va creşte traficul pe site.

Postarea din 12 ianuarie pe grupul 100% Ploieştean l-a trezit pe M.F. scriindu-mi pe chatul de pe site „eşti? Răspunde!” la 9 dimineaţa. Eu nefiind online, a răspuns robotul.

Pe 14 ianuarie m-a contactat Adrian spunând că vrea să cumpere baza de date a blocurilor din Bucureşti, mi-a cerut numărul de telefon, pe care i l-am dat, iar după 1 minut am raspuns la un apel fără a fi atent la număr, m-a intrebat unde stau şi a început să mă ameninţe că de mâine nu mai ies din casă sau îmi rupe capul. Mi-am dat seama că mă sunase chiar M.F. probabil s-a dat drept client Adrian crezănd că nu vreau să vorbesc cu el (eu voiam să vorbesc, dar la 9 dimineaţa dormeam). Sau Adrian era un coleg, m-a surprins adresarea cu „dumneavoastră”, cuvânt pe care M.F. nu-l ştie.

Am înregistrat 40 minute de apel telefonic în care mi-a repetat de sute de ori „P*** MEA”, ameninţări cu moartea, şi că mi-ar fi făcut aseară plângere la Secţia 4 Ploieşti împotriva mea şi a lui Cristi pentru demigrare (deşi nu am scris nimic urât despre el) şi avocatul lui a deschis proces la tribunal pentru a obţine zeci de mii de EURO daune morale.

Pe 15 ianuarie am dat email la Secţia 4 să spun ce-mi face M.F. şi întrebând dacă am vreo plângere, pe 16 ianuarie M.F. a lăsat comment pe Facebook de pe contul lui secundar, astfel descoperiind că el nici măcar nu locuieşte în Ploieşti ci în Păuleşti.

Mi-am făcut o nouă adresă de email pentru a îi scrie lui M.F. că email-urile trimise de pe adresa mea normală nu le citea (câteva email-uri schimbate mi-a dovedit ZERO credibilitate la povestea lui cu avocatul).

Pe 17 ianuarie M.F. probabil cuprins de remuşcări că va plăti pentru ameninţări, i-a spus lui Cristi că va retrage plângerea de la poliţie. În contradictoriu cu email-ul din 3 octombrie în care spunea că eu nu am datele de care are nevoie, azi lui Cristi i-a spus că voia doar adresele blocurilor dintr-un oraş (CARE oraş?) pe care eu „le aveam dar nu am vrut să i le vând” (altă MINCIUNĂ, oricine poate cumpăra de pe site-ul meu fără ca „eu să vreau” şi chiar i-am zis „poţi cumpăra acum oraşele gata-făcute şi restul pe parcurs„. Chiar urma să mă duc la Secţia 4 pe 17 ianuarie, astfel m-am convins că M.F. a inventat totul = alarmă falsă, nu e nici o plângere la adresa mea.

În concluzie: în loc să răspundă la 3 întrebări, M.F. a recurs la ameninţări cu moartea şi tribunalul, generând un scandal de 3 luni din care toată lumea a pierdut:

  • Eu am pierdut zeci de ore cu M.F.
  • M.F. a pierdut (şi-a prejudiciat) imaginea
  • Populaţia a pierdut informaţii prin abandonarea proiectului

Nu ştim exact ce a făcut M.F. probabil a făcut o bază de date cu adresele blocurilor, prin simplu scraping fără Machine Learning. Nu era interesat de anii de construcţie sau alte detalii tehnice, de care sunt intersat eu şi 80% din vizitatorii site-ului (d-asta şi refuzul de a colabora în proiectul meu). NU E capabil să facă o bază de date / hartă detaliată ca a mea.

Pe 17 ianuarie am decis să uităm definitiv unul de altul, am editat postările stergându-i numele şi linkul la site cu datele lui de contact, lăsănd iniţialele M.F. că nu merită reclamă!

În urma share-urilor pe Facebook, traficul pe site-ul meu a crescut de la 500 la 700 vizitatori pe zi, iar pe 15 ianuarie un client a cumpărat baza de date a blocurilor. Nu ştiu ce impact au avut share-urile pentru M.F. dacă a obţinut şi el clienţi noi interesaţi în web development, sau dacă a fost întrebat de baza de date a blocurilor pe care (suştine că) a creat-o.

Pe 20 ianuarie m-a contactat Manu cu intenţia să cumpere baza de date Bucureşti, a revenit a doua zi spunând că şefu nu vrea să dea bani fiindcă a obţinut datele din harta mea pe gratis, printr-o vulnerabilitate ZeeMaps (FURT!). Ce fac ei: merg din bloc în bloc să obţină datele de contact ale asociaţiilor de proprietari şi au nevoie să cumpere de la mine baza de date cu adresele blocurilor şi numărul de apartamente ca să ţină evidenţa. Apoi mi-a dezvăluit că EL e M.F. şi ameninţa că va face un site competitor la site-ul meu.

Am trimis la ZeeMaps screnshoturile lui M.F. care dovedesc FURTUL de date şi mi-au promis că vor rezolva vulnerabilitatea. Dar oare era acesta scopul pentru care M.F. avea nevoie de adrese şi numărul de apartamente? Dacă voia să-mi fure, putea fura fără să-mi spună (şi probabil asta se refera pe 30 octombrie că „şi-a făcut singur datele” dar de abia acum a decis să îmi dezvăluie). Efectiv nu ştiu ce să măi cred!

Pe 9 martie am fost contactat de o firmă din Ungaria interesată de o listă a străzilor din România, m-a întrebat cât costă, câte rânduri are, etc. I-am răspuns şi povestit şi experienta negativă cu M.F. şi că vreau să îi arăt că sunt băiat bun şi îi pot aduce clienţi. Clientul i-a scris email lui M.F. întrebând ce m-a întrebat şi pe mine, M.F. răspunzând „I’ve created a database with some records that I need and that database it’s not for sale” Din nou un răspuns VAG, dar asta dovedeşte că M.F. a făcut ceva privat şi nu e dispus să colaboreze.

Implicarea altora

Pe 18 Noiembrie alt client m-a contactat şi am vorbit 1 oră explicăndu-mi în detaliu cum vrea să facă un serviciu automat de analiză a preţurilor apartamentelor, mi-a dat 500€ pe lista blocurilor din Bucureşti şi mi-a zis că ar dori să se extindă şi la Cluj anul viitor şi dacă voi face lista blocurilor din Cluj o va cumpăra şi pe aia. Frumos şi serios, nu ca M.F. (RUŞINE!)

Pe 6 decembrie am fost contactat de Ionuţ, impresionat de site-ul meu, mi-a trimis bază de date realizată de el in 2014, are 1 milion adrese stradale din România (nu are alte detalii decât adrese şi coordonate GPS). îmi pare rău că Ionuţ nu m-a contactat inaintea lui M, probabil asta era ce îşi dorea M.F. (adrese din toată România într-o singură bază de date). Am pus-o la vânzare AICI https://www.teoalida.ro/lista-adrese/ şi facem banii jumi-juma, eram dispus să fac asta şi cu M, acum sper că va regreta cât a pierdut refuzând colaborarea cu mine.

ÎN CAZUL în care decid să continui proiectul meu, munca lui Ionuţ mă va ajuta să economisesc 20% din timp şi nu mai am nevoie de M.F. dar numărul redus de clienţi din provincie mă descurajează să continui proiectul.


Discutia initiala cu M.F. (2 octombrie 2021)

LiveChat conversation transcript:
–––-
Mesaj: Sunt interesat de baza de date cu clocurile din Ro. Imi poti da o mostra cu 5-10 blocuri pentru a vedea exact care sunt coloanele incluse in baza de date?
–––-
Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:27:50 pm Europe/Bucharest)
Salut M.F., cu ce te pot ajuta? Sunt online între orele 10:00 şi 00:00, dacă îmi scrieţi în timpul nopţii vă răspund când mă trezesc iar voi veţi vedea răspunsul dacă reveniţi pe site de pe acelaşi browser/device. Dacă lăsaţi email în chat, veţi primi răspunsul şi pe email.

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:28:11 pm)
Care este pretul pentru baza de date? Ms

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:28:22 pm)
mostra=sample e in susul paginii

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:29:10 pm)
video, sample Excel si apoi preturile… nu cred ca n-ai vazut deja

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:29:22 pm)
care date sunt esentiale pentru tine?

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:29:32 pm)
gata

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:29:35 pm)
le-am vazut

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:30:20 pm)
oras, adresa exacta (strada, numar, nr bloc, scara) si eventual numarul de apartamente existente in acel bloc

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:30:50 pm)
nu ma intereseaza anul constructiei….ma intereseaza doar adresele exacte ale blocurilor

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:32:19 pm)
interesant… intamplator chiar acum 2 saptamani am terminat de completat adresele din Bucuresti

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:33:05 pm)
daca veneai acum 3 saptamani vedeai ca 90% din blocurile din sectorul 5 aveau numarul blocului, anul, apartamente, etc… dar lipsa adresa stradala

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:34:38 pm)
sectoarele 1, 4, 6 erau complete inca de la inceputul anului, conform reabilitaretermica.eu dar la sectorul 5 nu exista liste de reabilitare si d-aia am lasat etapa de a adauga adresele stradale pentru mai tarziu

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:34:50 pm)
sau… ce orase te intereseaza?

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:35:01 pm)
toate orasele mari din tara

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:35:04 pm)
le ai?

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:35:32 pm)
Mai e unul din Cluj care ma tot streseaza sa-i fac baza de date cu blocuri la orasul lui, i-am zis ca ii voi cere 200 euro, el zice ca imi da 300 euro si ma streseaza cu „deci cum incepem?” desi i-am zis ca sunt prea ocupat sa incep alt oras momentan. Cand imi permite timpul vrei sa mai desenez planuri gratis pentru Bucuresti sau sa pun pe harta blocurile din Cluj pentru client?

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:36:04 pm)
pe 21 septembrie m-am apucat de munca la judetul Hunedoara, e 40% complet momentan

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:36:13 pm)
am inteles

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:36:21 pm)
ok. atunci o sa revin peste o perioada

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:36:23 pm)
ms

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:36:32 pm)
sau poti cumpara ACUM orasele care sunt gata facute

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:36:36 pm)
si restul pe parcurs

M.F. (Sat, 10/2/2021, 11:36:48 pm)
nu ma ajuta foarte mult

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:37:15 pm)
vrei neaparat sa cumperi „angro” ??

11:38:01 pm
M.F. left the chat


Teoalida
Sun, Oct 3, 1:06 AM

Nu inteleg atitudinea ta de a inchide chatul brusc fara sa ma lasi sa explic situatia pana la capat. De unde stiu eu cum sa imi planific timpul sa fie gata oraşele la momentul potrivit? Cu atitudinea ta „ok. atunci o sa revin peste o perioada” risti sa NU obtii niciodata ce vrei. In mod normal ar trebui sa zici „am nevoie de X orase pana la data de…” si eventual sa platesti un avans.

PENTRU CA….

pe 9-12 septembrie am luat la rand blocurile din sectorul 2 si 3 care erau fara adresa fiindca nu erau pe listale de reabilitare si le-am pus adresa conform Geoportal ANCPI. Weekendul 18-19 septembrie am facut acelasi lucru in sectorul 5 unde nu aveam nici o lista de reabilitare. Pot spune in sfarsit ca baza de date Bucuresti e acum COMPLETA.

Ca tot am terminat Bucurestiul, am trimis email-uri la 6 firme care sunau cam asa:

Salut Telekom,

Mă numesc Teoalida şi sunt autorul unui proiect în premieră naţională: baza de date a blocurilor cu adrese stradale, coordonate GPS, anul construcţiei, numărul de etaje, apartamente, camere, riscul seismic, etc. Datele pot fi vizualizate GRATUIT pe pagini gen https://www.teoalida.ro/harta-bucuresti/ (dând click pe blocuri unul câte unul) dar pot fi şi cumpărate „angro” din https://www.teoalida.ro/lista-blocuri/ în format Excel pe care îl puteţi edita după dorinţele voastre, sorta şi băga filtre, adăuga propriile date, etc.

Anterior am realizat o bază de date similară cu blocurile din Singapore: https://www.teoalida.com/singapore/hdbdatabase/ unde din 2015 încoace am vândut Excel-ul la zeci de clienţi: agenţii imobiliare, asigurări de locuinţe, notari, curierat, distribuitori de pliante, telecomunicatii, etc.

În România am început cu Ploieşti în ianuarie 2018 iar din toamna 2019 o extind către alte oraşe. În prezent am toate blocurile din Bucureşti şi 5 judeţe, sunt indecis dacă să mă mai extind, ar trebui să fac întâi un studiu de piaţă, până acum în România doar 1 client m-a plătit pentru baza de date Excel cu blocurile individuale şi încă 2 au vrut doar numărul total de blocuri/apartamente din fiecare oraş mare (deşi zilnic sute de persoane, majoritatea cumpărători de apartamente, intră pe site-ul meu şi studiază harta pentru a lua decizia corectă).

Aş vrea să ştiu dacă v-ar fi utilă o astfel de bază de date a blocurilor, sau ce aş putea îmbunătăţi ca să fie mai utilă?

Din lipsa clientilor am decis ca dupa ce termin Hunedoara sa NU mai extind proiectul la alte orase ci sa-mi dedic timpul altor proiecte din care ies $$$.

Si azi mi-ai facut surpriza sa vii tu ca vrei sa cumperi. Sa stii ca NU am incredere in mesajul tau „ok. atunci o sa revin peste o perioada” ca sute de persoane mi-au zis ca se vor consulta cu sefu / colegu / nevasta si vor reveni maine / saptamana viitoare, dar nu au revenit niciodata. Si „toate orasele mari” e prea vag. Fii mai explicit daca vrei cele 8 orase regionale (Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Timisoara), cele 20 orase peste 100,000 locuitori, sau cele 41 resedinte de judete. Cele 8 orase regionale mi-ar lua fiecare 50 ore sa pun toate datele (cel mai mult dureaza aflarea numarului de apartamente la blocurile non-standard) dar daca tu zici ca n-ai nevoie decat de adrese, s-ar putea sa termin fiecare oras in 10 ore.


M
Sun, Oct 3, 1:12 AM

Salut.

Nu am citit decat primele 2 randuri din acest mail si nu am de gand sa citesc restul pentru ca nu am de gand sa imi pierd timpul.

Daca tie iti place sa stai de povesti si explicatii si discutii lungi este alegerea ta. Mie nu imi permite timpul sa stau de povesti si explicatii lungi. Treaba este simpla: ai spus ca nu ai inca cee ace am eu nevoie asa ca….nu am de ce sa stau la povesti.

O seara buna.


Teoalida
Sun, Oct 3, 12:02 PM

Te rog spune exact CE ai nevoie, CARE orase si in CAT timp? „toate orasele mari” si „atunci o sa revin peste o perioada” e prea VAG. Pana acum toti au fost interesati intr-un anumit oras, TU esti prima persoana care vrea mai multe orase, vad ca esti firma de webdesign si chiar de la mine din oras, ce domeniu de activitate e cel care va folosi baza de date?

„ai spus ca nu ai inca” De ce nu cumperi ceea ce AM:
Bucuresti, Ilfov, Prahova: AM toate blocurile vechi si noi (numar bloc, nume si numar strada, date tehnice, coordonate)
Buzau si Dambovita: AM toate blocurile vechi si noi (numar bloc, date tehnice, coordonate, fara numar strada)
Iasi: AM blocurile comuniste din oras (numar bloc, nume si numar strada, date tehnice, coordonate) URMEAZA sa adaug restul oraselor din judet si blocurile noi
Hunedoara: in constructie din 21 Septembrie, termin judetul in Octombrie
Constanta si Galati: AM blocurile comuniste (numar bloc, nume si numar strada, fara date tehnice sau coordonate)

Probabil te-ai uitat la video si ai vazut coloana Adresa goala la multe blocuri, pentru ca interesul meu a fost initial pentru anii de constructie si numarul de apartamente, videoul e din 11 ianuarie 2021, adresele le-am completat pe parcursul anului 2021.

Un oras de marimea Cluj ar lua 50 ore sa compun toate datele tehnice, dar daca tu ai nevoie DOAR de numar bloc si adresa, le pot termina in doar 10 ore.

Mama m-a invatat sa NU ma apuc de un proiect pana nu primesc o parte din bani in avans (TU nu ceri avans la servicii de webdesign?) dar strategia asta a fost un ESEC ca multi (inclusiv tu) nu dau bani pana nu vad proiectul terminat. Strategia actuala e sa vorbesc cu cativa clienti sa vad ce au nevoie, apoi incep proiectul fara sa cer avans nimanui, iar cand il termin il public pe site sa-l poata cumpara oricine are nevoie.

Imi cer scuze pentru „povesti” dar fiind un proiect NOU pentru mine si in premiera nationala, am nevoie de feedback pentru a decide daca sa-l continui. Daca nu raspunzi risc sa las balta acest proiect si imi voi dedica timpul altor proiecte din care ies $$$.

WhatsApp

Salut, nu vreau sa te tin la povesti, ci doar te rog sa te uiti la acest video de 1 minut https://www.youtube.com/watch?v=mPDzz-Q5co8 sa te convingi ca AM baza de date pe 7 judete

Am aratat la cativa prieteni conversatia noastra si mi-a zis ca felul in care m-am exprimat da impresia ca nu am nimic finalizat… mda, am crezut initial ca vrei DOAR Bucuresti apoi imi pare rau ca ti-am zis ca am inceput Hunedoara in septembrie, trebuia intai sa-ti zic ca 5 judete sunt FINALIZATE si disponibile la download instant (+ alte 2 cu adresele blocurilor fara datele tehnice), dar mi-am asumat ca vazusei asta pe site… se pare ca n-ai vazut si d-asta ai inteles GRESIT „ai spus ca nu ai inca”, si sa negociem pretul pentru orasele viitoare. Dar ma tem ca eram nevoit sa aman alte proiecte mai valoroase decat pretul pe care il plateai tu!

Si cred ca nici asta n-ai vazut https://www.teoalida.ro/adrese-bucuresti/ care include si adresele caselor (asta NU imi apartine, dar o vand eu „asa cum e” fiindca autorul original e necunoscut) spre deosebire de https://www.teoalida.ro/lista-blocuri/ la care lucrez de 4 ani si o pot exinde pe toata Romania si modifica dupa dorintele clientilor.

Vreau sa stiu domeniul de activitate pentru care ai nevoie de baza de date. Esti primul client care cere „toate orasele mari”, toti clientii anteriori mi-au cerut DOAR orasul lor!


Discutia unui prieten cu M.F. pe Facebook

Ai trimis
Buna ziua M, am o rugaminte la dvs. Am citit o conversatie intre dvs si un prieten de-al https://www.facebook.com/teoalida.rkb autorul unui proiect pe care nimeni altcineva nu s-ar fi obosit sa il faca: o harta cu anul constructiei blocurilor. Cel mai uimitor e viteza cu care il realizeaza (are videouri in care arata cum cum se uita pe Google Earth si in maxim 10 secunde introduce in baza de date nu doar numarul de apartamente din fiecare bloc ci si cate camere are fiecare plus anul constructiei si alte detalii).

Eu in 2019 am alergat 3 luni prin Bucuresti cautand un apartament construit dupa 1977 la un pret rezonabil. M-am confruntat cu nenumarate anunturi cu anul de constructie lipsa sau pus la plezneala. Teoalida a facut o harta a blocurilor din Bucuresti in 2020 si daca o facea un pic mai devreme mi-ar fi fost de ajutor pentru a reduce aria de cautare (avea harta doar la Ploiesti si Prahova la momentul cand aeam nevoie). Astazi mii de bucuresteni folosesc hartile lui Teoalida pentru a lua decizii corecte.

Teoalida are ambitia sa continue proiectul la toate orasele din Romania. Mai bine spus… avea. Anul acesta a facut Buzau Iasi si Hunedoara dar acum cateva zile mi-a spus ca va renunta fiind dezamagit de numarul redus de persoane dispuse sa plateasca pentru astfel de informatii (spune ca a fost platit doar pentru Bucuresti, Ploiesti si Iasi) si aratand conversatia cu dvs: https://www.teoalida.ro/2021-10-02/

Rugamintea mea la dvs e sa luati legatura cu Teoalida pentru a il incuraja sa continue acest proiect foarte util tuturor romanilor care investesc in imobiliare. Daca se poate sa il platiti pentru orasele pe care le-a finalizat si sa discutati posibilitatea includerii altor orase in baza de date (contra-cost).

M.F.
Buna ziua.
Puteţi acum să vă sunaţi reciproc şi să vedeţi informaţii ca vizibilitatea prezenţei şi când aţi citit mesajele.
Este problema lui ce face. Daca lui ii place sa isi piarda timpul stand la diacutii interminabile e problema lui
Acum regret ca am luat legatura cu el
Ceea ce face el nu este profi deloc

M.F.
In momentul in care mi ati dat cerere de prietenie chiar ma intrebam catvde repede as reusii sa va inchid contul….

Ai trimis
De ce nu il spuneti dvs cum ar putea sa imbunatateasca acest proiect sa fie mai „profi” ?

M.F.
Nu proiectul este problema ci el…nu stie sa discute cu un posibil client…

Ai trimis
Asta am inteles din conversatia pe care am citit-o. Are nevoie de feedback din partea clientilor pentru a continua proiectul

M.F.
Este agasant si stresant. Dand mesaj3 peste mesaje si tot contactand oamenii care il cauta nu va rezolva nimic

M.F.
Si faptul ca imi scrieti de pe un profil fara nume si fara poza este fix acelasi lucru pe care il face si el… asta daca nu sunteti una si aceeasi persoana

Ai trimis
Ma numesc Cristi. Dar nu vreau sa am numele public pe FB

M.F.
E fix problema dumneavoastra ce faceti.
Cum isi gestioneaza „afacerea” este problema lui… i am spus f clar ca nu imi place sa pierd timpul, ba chiar daca imi aduc aminte nu avea datele de care aveam eu nevoie atunci…mi le -am facut singur
Ce date şi-a făcut singur şi de unde le-a luat?

M.F.
Asa ca nu vad rostul discutiilor ….

Ai trimis
A fost o neintelegere
Cat timp v-a luat sa faceti datele singur? Poate ati putea sa le impartasiti cu el

M.F.
Chiar si daca ar fi o neintelegere…. la cum ma stresat dupa aceea…

Ai trimis
Deci Teoalida a mi-a aratat conversatia cu dvs pe site-ul sau si eu v-am gasit profilul

Ai trimis
Ce faceti de fapt cu aceste date, adresele blocurilor?

Ai trimis
Ca asta intreba si el pe site

M.F.
:))
M.F.
Sa va spun ce am mancat azi de dimineata nu vreti? Ma contactati pe profilul meu personal si ma intrebati ce fac cu niste date de pe net

Ai trimis
Si tot de pe site-ul lui am citit ca vinde peste 50 baze de date pe luna. Dar nu in Romania

M.F.
Bravo lui. Ma bucur ca are clienti.

Ai trimis
I-am dat email şi (fără a-l citi pe tot) mi-a răspuns în 6 minute „ai spus ca nu ai inca” (POFTIM?), i-am dat încă un email şi WhatsApp să îl întreb ce pot face ca să îi fie de ajutor, dar nici măcar nu l-a citit. În chat îi spusesem ca am finalizat Bucureşti, poate era bine sa NU îi spun că am început (şi) Hunedoara (al 6-lea judeţ), i-o fi dat impresia că nu am niciun oraş finalizat de vânzare? Mi-am asumat că a văzut cele 5 judeţe finalizate disponibile pe https://www.teoalida.ro/lista-blocuri/

Ai trimis
asta a scris despre dvs pe https://www.teoalida.ro/2021-10-02/

M.F.
Daca va asteptati sa citesc nu voi citii

M.F.
Nu vad rostul…

Ai trimis
In fine. Teoalida aduna date de circa 3 ani. Dvs spuneti ca ati adunat datele in mai putin de 1 luna? Ati putea colabora pentru a realiza mai rapid acest proiect f util tuturor romanilor care investesc in imobiliare

M.F.
Si ca concluzionam… in afara curiozitatii dumneavoastra la ce imi trebuiau mie acele date mai aveti si alte curiozitati?
Acele date se pot aduna cu scripturi si softuri care exista pe piata…dupa cum am spus…nu prezinta interes pentru mine.
NU ÎNŢELEG, care date nu prezintă interes? Cele adunate de el cu scripturi sau cele compuse de mine MANUAL?

M.F.
Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca acea discutie era intre mine si el, ca administrator al acelui site…aratand datele mele si acea discutie altcuiva a incalcat destule legi de protectie a datelor.Din cate vad nu a auzit de gdpr.

Ai trimis
Am rugamintea sa il spuneti lui aceste lucruri. S-ar putea sa nu stie legea si nici de acele softuri. Eu am vazut videouri in care introduce datele manual

M.F.
Am rugamintea sa nu ma mai contactati. Si sa ii spuneti si lui acelasi lucru. Nu suntem la gradinita sa intervina doamna educatoare sa ma roage sa ii dau jucaria inapoi 🤣🤣🤣

Ai trimis
Da il transmit mesajele dvs


Am încercat să iau legătura cu M.F. pe Facebook şi…

I-am cerut un SAMPLE al bazei de date pe care M.F. susţine că „şi-a făcut singur datele”, iar el mi-a zis să fac singur crawlere şi mi-a dat BLOCK. Sunt foarte deprimat din cauza lui şi am cerut ajutor la alţi programatori, toţi mi-au zis că E IMPOSIBIL ca un crawler sa facă automat ceea ce eu am făcut manual. Deci ce a reuşit să facă M.F.?

10/31/21, 5:32 PM
You sent
Salut, sper că pe Facebook răspunzi… şi dacă te deranjează că am pus conversaţia cu tine pe site să-mi zici MIE s-o şterg, nu altora. Dacă îmi răspundeai şi explicai ce vrei n-o puneam, am pus-o după 3 săptămâni (fără email sau numele firmei ca să nu încalc GD:PR) sperând că alţii vor explica ce voiai şi dacă am greşit cu ceva, şi să rog prietenii să te contacteze.

Aş vrea să ştiu domeniul de activitate a celui pentru care ai nevoie blocuri din TOATE oraşele pentru a-mi stabili strategia de marketing. Până acum am dat email-uri la agenţii imobiliare din oraşele finalizate şi nimeni n-a fost interesat.
You sent
Îmi cer scuze pentru „poveştile” scrise în prima zi, prietenii mi-au zis să pregătesc nişte întrebări standard:

Ce oraşe ai nevoie?
Ce date ai nevoie?
Blocuri noi sau vechi?
Buget şi termenul limită?
You sent
Cumva voiai să cumperi „gata-făcută” o singură bază de date cu adresele blocurilor din TOATE oraşele? Credeam că site-ul e destul de clar că eu compun oraşele unul câte unul, în funcţie de interesele mele şi CEREREA clienţilor. Vând separat pe judeţe deşi pot vinde şi toate deodată dacă cere vreun client, dar… a compune datele tehnice tututor blocurilor din România mi-ar lua 2000 ORE! (sau 400 ore să bag doar adresele), tu ai face asta fără garanţia că există clienţi interesaţi?

Am dat email la primării şi ANCPI să văd dacă au date de care mă pot folosi… toţi mi-au răspuns negativ. NIMENI nu s-a obosit să compună liste de blocuri ca mine, îmi imaginam că dacă refuzi colaborarea cu mine, vei avandona proiectul.

Aseară mi-a dat forward la mesajele tale că ai extras datele necesare cu softuri şi scripturi şi nu mai ai nevoie de ajutorul meu. Am încercat şi eu să extrag din OpenStreetMaps dar nu mă ajută că doar câteva oraşe au numerele blocurilor şi nu pot separa blocurile de case. Am EU nevoie de ajutorul tau să extind proiectul meu cu scripturile tale automate mai repede decât aş introduce manual datele, câte rânduri şi coloane ai obţinut? Poate TE PLĂTESC!

10/31/21, 6:21 PM
M.F.
Bai prietene
You can now call each other and see information like Active Status and when you’ve read messages.

M.F.
Care e problema ta?

M.F.
Ce nu iti convine?

M.F.
Ce nu iti ajunge?

M.F.
Iyi pui prietenii sa imi dea mesaje duminica seara…

You sent
problema e ca dureaza prea mult sa compun datele manual la toata Romania si am nevoie de ajutor sa automatizez munca

M.F.
Perfect. Gases ti ajutor. Nu sunt interesat

You sent
am avut clienti interesati si in alte orase, dar pretul oferit era prea mic pentru orele de munca necesare

M.F.
Nu ma intereseaza acest aspect

M.F.
Nu mai imi da mesaje

You sent
dintr-o vanzare esuata pot deveni EU clientul tau?

M.F.
Nu iti mai pune prietenii sa imi dea mesajw

M.F.
Nu am ce sa colaborez cu tine.

You sent
Iti multumesc ca mi-ai dat SEEN asa ca NU le voi mai cere si altora sa-ti dea mesaje

You sent
dar macar raspunde-mi la intrebari sau da-mi linkul la softul de care i-ai zis ieri

M.F.
Cauta…studiaza…

M.F.
Cauta si fa ti crawler de unul singur

You sent
am facut cam 100 baze de date… cu crawrele

You sent
baze de date cu masini, telefoane, laptopuri, etc. dar in cazul blocurilor din Romania, efectiv NU AI de unde sa extragi datele

You sent
arata-mi tu de unde extragi… macar adresele blocurilor ar fi util. ca numarul de apartamente si camere poate fi doar ghicit de experti ca mine

M.F.
Ok. Gata

You sent
www.teoalida.com/database/index uite cate baze de date am facut

M.F.
Nu ma intereseaza

You sent
momentan extrag adresele MANUAL din https://geoportal.ancpi.ro/portal/apps/webappviewer/index.html?id=01a39376d558409a93b01a9a15b832e2

You sent
am vrut sa platesc pe un expert in Python sa-mi extraga el… n-a reusit

M.F. a revenit pe 10 decembrie, oare de ce?

FAQ bot (Fri, 12/10/2021, 03:09:40 pm Europe/Bucharest)
Salut Vizitator, cu ce te pot ajuta?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:09:55 pm)
salut

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:10:16 pm)
spuneti?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:10:25 pm)
te am rugat sa te potolesti

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:10:44 pm)
sa nu mai imi dai faci detaliile publice

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:11:02 pm)
despre ce detalii e vorba? cine esti?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:11:26 pm)
despre profilul meu de facebook personal si despre adresa mea de email

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:11:27 pm)
Daniel Toba?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:11:40 pm)
esti batut in cap si nu poti intelege cu frumosul?

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:11:49 pm)
sau Fieraru?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:11:56 pm)
ai vazut

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:12:01 pm)
care e problema ta?

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:12:31 pm)
deci am 2 postari pregatite sa le postez pe facebook despre Fieraru si Daniel Toba, nu stiu daca esti unul din ei sau altcineva

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:12:40 pm)
cum tu faci plangere la politie asa iti pot face si eu tie

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:13:24 pm)
ia posteaza prietene sa te vad

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:13:52 pm)
sau Diana Georgiana ca ti-am pus conversatia pe Facebook si ai zis sa editez sa sterg poza ta? am sters poza…

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:14:37 pm)
ba tu chiar esti prost? ti ai pus prietenii sa se milogeasca de mine sa obtina nu stiu ce si acum faci pe interesantul

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:14:54 pm)
imi dai adresa de mail sa imi dea mail toata lumea sa iti planga tie de mila

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:15:02 pm)
am postat MAI MULTE conversatii atat pe site cat si pe Facebook, cazuri amuzante, clienti neseriosi sau alte conversatii pe care sa le dezbat cu prietenii, zi ma la care te referi daca vrei s-o sterg

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:15:17 pm)
[email protected]

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:15:40 pm)
ti-am zis de cel putin 3 ori sa te potolesti

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:15:44 pm)
asa ma… mersi de info, banuiam ca poti fi tu

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:15:55 pm)
bravo

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:16:28 pm)
proiectul e ON HOLD până primesc răspuns la următoarele întrebări:

CE DATE aveai nevoie? Mi-ai cerut adresele blocurilor, le aveam, ai închis zicând că nu am datele de care ai nevoie…
CE DATE ai obţinut prin Machine Learning şi cât de corecte sunt? (mă îndoiesc că tu ai făcut în câteva zile ce am făcut eu în 4 ani)
La ce aveai nevoie de astfel de date? (să îmi stabilesc strategia de marketing)
Dacă te deranjează postarea asta, o voi sterge DUPĂ ce răspunzi la întrebări. îmi cer scuze dacă încalc GD:PR dar sunt nevoit s-o fac fiindcă îmi ignori mesajele. Ai fost singurul client interesat în baza de date a blocurilor pe mai multe oraşe, d-aia părerea TA e foarte importantă pentru mine!

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:16:30 pm)
vezi-ti de treaba ta si de ceea ce faci tu si nu ma mai implica pe mine

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:18:43 pm)
ce parere sa am? ca ai mentalitatea unui copil de 5 ani? nu am putut colabora cu tine…mi am facut singur rost de date si aia e. parerea mea: nu imi permit sa imi pierd timpul cu unul ca tine care nu stie sa discute. nici macar nu stiu care e problema ta si de ce te ai oprit din ce oi face tu acolo. deja imi pierd timp citind si raspunzand la mailuri de la diferite persoane care au legatura cu tine

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:18:52 pm)
ti-am trimis email-ul draft pregatit aseara daca erai curios

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:19:12 pm)
iti mai zic inca o data: potoleste-te.

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:19:21 pm)
cum voiai sa discut, ce sfat ai?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:19:35 pm)
vezi-ti de treaba ta si de ce faci tu acolo.

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:19:45 pm)
am aratat conversatia la 10+ prieteni si mi-a zis ca nu am gresit cu nimic, eu ti-am prezentat serviciile pe care le ofer, TU esti neserios

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:19:46 pm)
nu stau eu sa te invat pe tine cum sa discuti si ce sa faci

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:19:58 pm)
bine frate. sunt eu neserios

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:20:02 pm)
inca o data te intreb, despre CE DATE e vorba?

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:20:13 pm)
vezi https://www.teoalida.ro/lista-adrese/ postata ieri

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:20:29 pm)
absolut nimic. tot ce imi trebuia atunci mi-am facut singur

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:20:48 pm)
CE ITI TREBUIA? raspunde odata sa terminam suspansul ca ma tii de 2 luni in suspans

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:20:57 pm)
care a fost motivul supararii / deal breaker?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:21:01 pm)
ba tu esti batut in cap?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:21:11 pm)
ti-am zis de atunci ca imi trebuiau niste adrese

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:21:41 pm)
nu mai stiu exact ce dar daca tu ai probleme emotionale sau mai stiu eu ce plm probleme si nu poti discuta cum trebuie e problema ta

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:21:42 pm)
ce am gresit ca ti-am dat email si whatsapp aratand ca am baza de date finalizata pe 6 judete si le poti cumpara instant? + pot face si alte orase la cerere

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:21:54 pm)
nu mai imi trebuie frate

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:21:58 pm)
acum am baza de date la toata Romania multumita lui Ionut https://www.teoalida.ro/lista-adrese/

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:22:19 pm)
inteleg ca nu-ti mai trebuie ca ai facut singur, dar vreau sa stiu CE DATE ITI TREBUIA de nu ne-am inteles

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:22:36 pm)
atat iti zic: potoleste-te si nu mai tot imi pune adresa peste tot si nu mai iti pune prietenii sa imi dea mailuri sau mesaje

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:22:41 pm)
asta se numeste hartuire

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:23:11 pm)
nu eu l-am pus pe Cristi= Adevarul Divin. el mi-a facut o surpriza cand mi-a dat mesaj ca a luat legatura cu tine si a aflat ca ti-ai facut sngur datele

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:23:33 pm)
ala e zero la IT si a crezut ca ai facut tu exact ce am facut eu, cu anul constructiei, numarul de apartamente si toate detaliile

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:23:58 pm)
eu cred ca tu ai facut scraping undeva… si mai mult de adresele blocurilor nu ai obtinut, AM DREPTATE?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:24:01 pm)
bai frate…nu tre sa imi dai nici o explicatie

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:24:17 pm)
eu atat iti zic: potoles-te sau te potolesc eu

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:24:25 pm)
e a 4-a oara cand iti spun

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:24:33 pm)
ti-a mai dat cineva mesaj inafara de Adevarul Divin si Alexandru?

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:25:17 pm)
si eu iti zic din nou: pana nu-mi RASPUNZI la cele 3 intrebari sa terminam suspansul, s-ar putea sa mai primesti mesaje

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:25:35 pm)
ba tu esti chiar prost:))

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:25:48 pm)
ma doare undeva de intrebarile tale

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:25:57 pm)
cine pula mea esti sa ma iei pe mine la intrebari

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:26:04 pm)
tu esti prost ca nu intelegi ca asta e un proiect de importanta nationala? si tu l-ai blocat neexplicand CLAR ce vrei/

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:26:18 pm)
cu ce l-am blocat io ma retardatule?

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:26:44 pm)
dar nu e doar vina ta ca nu gasesc clienti interesati… doar 4 clienti m-au platit pentru baza de date a blocurilor din Romania in 2021

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:26:53 pm)
per total am peste 500 clienti pe an in strainatate

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:27:04 pm)
si ce ma intereseaza pe mine?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:27:10 pm)
bravo tie

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:27:18 pm)
am nevoie de RASPUNSUL TAU ca sa imbunatatesc baza de date sa poata fi vanzabia la mai multi

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:28:06 pm)
si conversatia cu tine NU am postat-o imediat ce am vorbit, ci dupa 3 saptamani pentru ca nu raspundeai. sa nu-ti para rau ca m-ai contactat, sa-ti para rau ca n-ai raspuns

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:28:22 pm)
:))

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:28:28 pm)
aoleu ce rau imi pare mie

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:28:43 pm)
Am analizat conversaţia împreună cu câţiva prieteni şi am ajuns la diverse ipoteze: fie nu şi-a dat seama că eu aveam adresele, fie avea nevoie şi de alte date dar nu spunea, fie voia să cumpere „angro” toate oraşele şi asta „pe loc” FĂRĂ actualizări pe care eu le ofeream în viitor şi FĂRĂ DISCUŢII necesare pentru a explica ce date are nevoie şi cum le foloseste, pentru a îi oferi soluţia optimă.

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:28:48 pm)
hai sa lamurim ADEVARUL

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:29:02 pm)
:))

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:29:49 pm)
hai ca n-am timp de cacaturi dastea

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:29:54 pm)
cat timp iti ia sa raspunzi la intrebari?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:30:02 pm)
potoleste-te

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:30:13 pm)
si imi cer scuze daca te-am deranjat duminica pe facebook

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:30:30 pm)
sa nu te superi daca in seara asta postez si pe Facebook si rog prietenii sa obtina raspuns la acele 3 intrebari

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:31:17 pm)
dea bia astept

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:31:23 pm)
vrei sa iti dau adresa de acasa?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:31:38 pm)
vezi ca numarul meu de telefon e public

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:31:57 pm)
vrei sa vorbim fata in fata? ar fi pierdere de timp pentru amandoi

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:32:31 pm)
aveai IP de germania Germania, te-ai intors in Ploiesti?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:32:41 pm)
🙂

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:33:23 pm)
am multi vizitatori din Ploiesti care se tin de glume pe site-ul meu, iar pe tine te stiam in Germania, d-asta nu eram sigur cine esti

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:34:03 pm)
vezi ce postezi pe facebook ca dupa aia s-ar putea sa dai ochii cu mine pe strada

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:34:09 pm)
vrei sa vin la tine acasa sau sa ne intalnim in oras? e culmea sa ai timp de asta dar sa n-ai timp sa raspunzi la 3 intrebari

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:34:26 pm)
:))

Teoalida (Fri, 12/10/2021, 03:36:29 pm)
+ se vede din conversatii ca esti un om foarte nervos. Asa discuti si cu clientii care te contacteaza pentru SEO sau ce servicii oferi tu? si mai dai vina pe mine ca nu stiu sa discut… cum ai fi raspuns tu daca erai in locul meu si un client iti cerea astfel de baza de date?

Vizitator (Fri, 12/10/2021, 03:36:44 pm)
asa vb cu tine ca asa am eu chef

Alt client spune ca M.F. nu putea face cu Machine Learning o baza de date detaliata ca a mea (11 decembrie 2021)

Viorel ma felicita ca am facut publice experienta negativa cu M.F. „poate reusim sa scapam de un idiot care vrea sa incurce prin lipsa de atentie”

Pintea Adrian (M.F. sub acoperire?) pretinde ca e client (14 ianuarie 2022)

Toţi cei care au citit conversaţia cu M.F. mi-au zis că e un nesimţit. Adrian îi ia apărarea lui M.F. şi mă acuză de probleme mintale. Nimeni nu ar face aşa ceva decât dacă ar fi coleg de-al lui sau însuşi M.F.

I-am dat numărul de telefon Vodafone iar după 2 minute am primit telefon, I-am răspuns fără să fiu atent la număr, am crezut că e Adrian, nu s-a prezentat ci m-a întrebat unde stau, I-am zis Ploieşti, Bariera Bucureşti, apoi a început să mă ameninţe că a făcut plângere la Secţia 4 Ploieşti…

FAQ bot (Fri, 1/14/2022, 02:14:53 pm Europe/Bucharest)
Salut Pintea Adrian, cu ce te pot ajuta?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:15:35 pm)
Buna ziua. Ma intereseaza o baza de date cu datele blocurilor din Bucuresti.

FAQ bot (Fri, 1/14/2022, 02:15:39 pm)
Robotul nu are (încă) răspuns la această întrebare, veţi fi transferat la operatori.

FAQ bot (Fri, 1/14/2022, 02:15:41 pm)
Se încearcă legătura cu Teoalida…

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:15:59 pm)
Adresa si cel mai important anul constructiei.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:16:20 pm)
https://www.teoalida.ro/lista-blocuri/ vezi aici ce pot oferi

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:16:39 pm)
te intereseaza blocurile comuniste, interbelice sau cele noi?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:17:21 pm)
Toate blocurile. Tocmai deschidem o agentie de intermedieri si am vrea sa oferim si aceasta facilitate

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:17:37 pm)
De a verifica daca proprietarii specifica corect anul constructiei

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:17:58 pm)
ma bucur de initiativa… intr-adevar se minte la greu

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:18:23 pm)
Da…stim din experienta.

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:18:57 pm)
Ne puteti da mai multe detalii: cat de des este actualizata baza de date… Sau extinsa…

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:19:11 pm)
Daca puteti oferii factura ..

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:19:24 pm)
de cand urmaresti site-ul meu? te-ai mai jucat pe harta mea sa vezi cate detalii am inclus in baza de date?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:20:03 pm)
Doar ce l am gasit

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:20:07 pm)
chiar acum cateva minute am actualizat datele la inca 5 blocuri din Ploiesti obtinute in urma plimbarii de ieri

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:20:46 pm)
plus ca zilnic 1-2 persoane imi spun datele la blocul lor

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:21:13 pm)
Am inteles. Deci este in curs de dezvoltare. Super.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:21:30 pm)
corect, e un proiect care se imbunatateste de la o zi la alta

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:21:40 pm)
ai vazut postarile despre M.F.?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:22:30 pm)
Am vazut ceva dar nu este treaba noastra cum va gestionati munca.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:22:32 pm)
e un nesimtit caruia imi pare rau ca nu i-am explicat exact ca tine „este in curs de dezvoltare”

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:24:12 pm)
Pe noi ne intereseaza daca putem colabora sau nu.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:24:31 pm)
este posibil ca el sa fi avut nevoie de „niste date” PE MOMENT si nu era interesat de actualizarile pe care eu le ofeream GRATUIT in viitor

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:25:12 pm)
Asa cum am precizat nu suntem interesati de aceste aspecte. Relatia dumneavoastra cu alti clienti va priveste.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:25:18 pm)
sunt unele blocuri dupa 1990 care nu au anul indicat desi as fi putut adauga anul conform pozelor din satelit… pana acum m-am concentrat pe blocurile comuniste

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:25:48 pm)
dar voi oferi asta in actualizarile viitoare… ma bucur ca imi acordati interesul

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:26:14 pm)
si uite asa apare inca 1 client in Bucuresti in timp ce in provincie sunt ZERO

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:27:06 pm)
V-am intrebat daca puteti oferii factura. Am nevoie de aceste date ca sa le pot prezenta si eu mai departe sefului meu

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:27:19 pm)
sunt persoana fizica, sper ca nu va fi o problema

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:27:36 pm)
Deci nu ne puteti oferii factura.

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:28:07 pm)
Pe noi ne interesa acum datele legate de blocurile din Bucuresti

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:28:32 pm)
Si peste 3 luni sa extindem aceasta facilitate la nivel national.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:28:50 pm)
iti dai seama ca n-am cum sa fac in 3 luni toate celelalte orase?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:29:10 pm)
Da, dar din ce am vazut exista ceva date si in alte orase

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:29:18 pm)
Suntem constienti ca nu se poate

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:29:42 pm)
Dar decat deloc … Sunt bune si datele pe care deja le aveti

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:29:51 pm)
cred ca ai mai intrat pe site de pe alt calculator (stii cam multe) si d-aia nu-mi apar vizitele anterioare sa vad exact ce pagini ai deschis

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:30:45 pm)
Suntem mai multi…. Eu am primit sarcina de a discuta cu dumneavoastra.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:30:53 pm)
cum putem tine legatura?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:31:34 pm)
Pai cred ca cel mai bine ar fi sa stabilim o intalnire?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:32:17 pm)
Adica sa va stabilesc o intalnire cu seful meu. Ca sa discutati dorect cu el toate detaliile?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:32:20 pm)
speram sa-mi dai in primul rand o adresa de email sau Facebook

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:33:48 pm)
[email protected] este adresa pe care o foloseste seful momentan.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:33:51 pm)
intalnirea ar fi pierdere de timp pentru amandoi + prefer sa nu calatoresc prea mult cand sunt 10,000 cazuri de coronavirus zilnice, dar daca e neaparat nevoie ne putem intalni

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:34:25 pm)
Un numar de telefon aveti?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:34:41 pm)
Adresa de mail este cea de pe site?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:36:16 pm)
am si telefon dar am si probleme cu vorbirea si n-as vrea sa fiu sunat de un client care nu ma cunoaste si sa creada ca sunt vreun copil si sa refuze tranzacita din cauza asta

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:36:56 pm)
Pai din moment ce am stat de vorba aici…nu vad cum ati putea fi confundat…

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:37:06 pm)
am patit-o cu unul de pe OLX, i-am dat SMS ca vin si ala m-a sunat, auzindu-mi vocea a zis ca l-a vandut si mi-a inchis… i-am mai dat un SMS cu link la site-ul meu si astfel a vazut ca sunt om serios si mi-a mai dat o sansa

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:38:22 pm)
Eu o sa ii prezint sefului meu cele discutate cu dumneavoastra si va dati seama ca o sa doreasca sa discute si dansul cu dumneavoastra.

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:38:33 pm)
De aceea va cer aceste date.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:38:55 pm)
si pentru asta e nevoie sa vin la Bucuresti la biroul vostru?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:39:40 pm)
Nu. Cred ca poate venii dansul la o intalnire undeva unde va este dumneavoastra mai simplu.

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:41:03 pm)
Dar intai va dorii sa vorbeasca direct cu dumneavoastra sa vada ca nu sunteti un copil …adica daca intradevar aveti acele baze de date nu cred ca e o problema.

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:41:48 pm)
De aceea v-am cerut detaliile de contact. Ca sa ii pot prezenta niste fapte…nu doar vorbe.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:42:33 pm)
0735****** daca vrei neaparat telefon, dar inca odata iti zic, PREFER TEXTUL (email, Facebook, WhatsApp) ca nu vorbesc bine + as vrea sa se salveze conversatiile

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:42:56 pm)
si sa-mi zici in urma carei postari m-ai gasit? ca a postat pe mai multe grupuri de Facebook

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:43:33 pm)
Eu primit linkul site ului dumneavoastra de la colegii mei…

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:44:02 pm)
Va promovati pe grupuri de facebook sau aveti o pagina de facebook?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:44:08 pm)
aha, deci nu stii exact unde m-au gasit colegii

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:44:31 pm)
am pee Facebook profilul meu,pagina pentru site, plus postari pe grupuri ale mele si ale prietenilor

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:45:00 pm)
uite una https://www.facebook.com/groups/brasovromania/posts/10159649528040692/ (citeste TOT inclusiv comentariile)ca respectivul a explicat foarte clar gravitatea problemei

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:46:34 pm)
Da…deci din ce vad eu pe aici acum va razbunati pe acel individ si il denigrati

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:47:24 pm)
eu cred ca M.F. se bucura ca ii facem reclama gratuita in timp ce eu sunt deprimat

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:47:40 pm)
Iertati -ma ca va zic dar asa nu faceti treaba. Noi suntem o agentie care are in spate niste investitori foarte puternici si ne dorim sa colaboram cu persoane serioase.

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:48:44 pm)
Dar aceasta disputa personala a dumneavoastra s-ar putea sa fie asociata si cu imaginea firmei noastre. Ba chiar mai rau sa fim si noi implicati indirect in prejudicierea imaginii acelei persoane

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:49:13 pm)
Ceea ce pentru noi poate insemna pierderi financiare de ordin destul de mare.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:49:58 pm)
I-am zis lui M.F. că dacă îmi răspunde la întrebări şterg toate conversaţiile cu el, cred că vede postările dar nu răspunde ştiind că ignorându-ne, vei continua cu postările şi se va alege cu reclamă gratuită din partea ta.
Dar eu sunt FOARTE DEPRIMAT din cauza lipsei unui răspuns din partea lui. Mulţumită ţie am aflat că şi-a făcut singur „datele de care avea nevoie” cu scrapere automate şi când i-am dat mesaj pe Facebook să cer detalii, mi-a zis doar să îmi fac singur scraperele şi mi-a dat BLOCK.
Am contactat 10+ programatori, toţi mi-au zis că E IMPOSIBIL ca un program automat să compună datele cu detaliile pe care le scriu eu manual, plus că câteva sute de persoane au contribuit prin a îmi spune datele la blocurile lor.
În cazul ăsta CE DATE avea nevoie M.F şi le-a făcut cu programele de scraping, unde le publică sau ce face cu ele?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:50:02 pm)
copy-paste din comment

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:50:10 pm)
pai si atunci care ai fi SOLUTIA?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:50:50 pm)
apropo… https://www.teoalida.ro/lista-adrese/ blocuri din toata Romania (FARA ani de constructie sau alte detalii)

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:51:59 pm)
Domnule noi vrem sa colaboram cu dumneavoastra…. Daca dumneavoastra aveti atitudinea asta fata de un individ care a vrut sa fie clientul dumneavoastra sau a avut nevoie de nsite date dau cine stie ce a vrut el noi nu ne pitem asocia imaginea cu un astfel de comportament.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:52:07 pm)
pana la urma am gresit EU cu ceva?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:52:22 pm)
toti carora le-am aratat conversatiile cu el mi-au zis ca vina ii apartine 100% lui

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:52:41 pm)
Denigrandu-l va poate actiona in judecata si va castiga 100%

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:53:00 pm)
Dar repet…asta nu este treaba noastra

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:53:04 pm)
intr-adevar e foarte urat ce face el daca prin asta cauzeaza probleme colaterale mie si voua

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:53:21 pm)
Pe noi ne intereseaza sa colaboram cu dumneavoastra

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:53:53 pm)
Dar din cate se pare sunt ceva probleme… si nu vad cum am putea sa colaboram

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:54:31 pm)
problema principala e efortul imens de a compune SINGUR datele blocurilor din toata Romania

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:54:42 pm)
d-asta speram la ajutor din partea lui M.F.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:55:01 pm)
ce SFAT ai tu in conditiile actuale?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:55:06 pm)
Proema este seriozitatea. Si daca aveti acele date… nu pareti a fi capabil de a colabora cu noi.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:55:26 pm)
am datele tehnice ale blocurilor din Bucuresti + 5 judete, total 26000+ blocuri

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:55:44 pm)
plus adresele fara date tehnice a 65838 blocuri din toate orasele

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:55:58 pm)
Cred ca o sa incercam sa il contactam si pe el poate reusim sa obtinem seriozitate din partea lui. Din ce vad el nu va jignit public si va prejudiciat imaginea.

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:56:16 pm)
Deci dumneavoastra ati transformatvasta intr o problema personala

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:56:17 pm)
vrei niste screenshoturi cum imi vorbea de organe sexuale?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:56:26 pm)
si daca puteti si voi sa luati legatura cu ei m-as bucura

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:56:33 pm)
poate reusim sa colaboram toti 3

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:56:52 pm)
desi cel mai probabil veti prmi si voi niste raspunsuri cu organe

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:57:02 pm)
La cum se prezinta situatia cu dumneavoastra nu vom colabora

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:57:45 pm)
Eu o sa ii prezint sefului meu si acest aspect: neseriozitatea dumneavoastra.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:58:25 pm)
alta problema deprimanta e ca am dat email-uri la aproximativ 30 firme sa prezint proiecutl meu, sa ii intreb daca sunt interesati, daca le este util sau ce sfaturi au ca sa fie mai util

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:58:54 pm)
pana acum NIMENI nu a fost interesat, singurele raspunsuri primite au fost „am redirectionat email-ul si daca vom fi interesati va vom contacta”

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 02:59:07 pm)
singurii clienti care i-am avut sunt d-astia veniti pe site… ca tine

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:59:10 pm)
Domnule…din ce imi dau seama aveti ceva probleme de natura psihiatrica dumneavoastra

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 02:59:57 pm)
Noi va putem oferii o colaborare pe mii de euro si dumneavoastra tot insistati cu acel individ

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:00:07 pm)
imagineaza-ti ca M.F. exista…. eu terminam judetul Hunedoara in octombrie si ma opream aici, din lipsa de clienti interesati in afara Bucurestiului

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:00:18 pm)
*ca NU exista

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:01:27 pm)
si de ce zici ca EU sunt neserios? Scuze daca deranjeaza faptul ca vorbesc asa mult de neseriosul ala

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:02:44 pm)
deci Ionut mi-a facut cadou aceasta baza de date https://www.teoalida.ro/lista-adrese/ care ma va ajuta sa economisesc timp IN CAZUL in care decid sa extind proiecutl si la alte orase

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:02:46 pm)
O sa imi cer scuze ca v-am deranjat si va informez ca ii voi explica sefului meu ca nu sunteti serios si aveti probleme serioase de natura psihiatrica. Nu ne putem asocia imaginea cu un individ ca dumneavoastra

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:03:15 pm)
O sa cautam alta persoana pentru realizarea acestui proiect.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:03:54 pm)
uite acum ma faci si tu suparat din cauza ca starea pshica deprimanta pe care o am din cauza lui M.F. duce la pierderea si altor clienti

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:04:22 pm)
si totusi care ar fi SOLUTIA sa putem colabora in mod serios?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:04:47 pm)
Pai nu putem colabora cu cineva care are un comportament ca dumneavoastra

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:05:33 pm)
Poate pe viitor daca vor disparea aceste manifestari de a jignii oamenii.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:05:44 pm)
vrei sa cumperi datele blocurilor din Bucuresti? sunt GATA si le poti cumpara. Dar daca vrei toata Romania, imi va lua ANI de zile sa compun datele daca e s-o fac singur. Scuze daca cu asta te dezamagesc

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:05:45 pm)
Personal va spun acum parerea mea

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:05:59 pm)
plus ca in alte orase nu pot oferi anii cu acuratetea din Bucuresti

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:06:11 pm)
Daca eram in locul acelui individ va rupeam picioarele.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:06:16 pm)
Si cum am jignit eu?

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:06:41 pm)
Ati pus datele lui de contact..il denigrati….

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:07:04 pm)
telefonul si email-ul lui sunt publice pe site-ul lui. Nu vad jignirea

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:07:18 pm)
Nu, momentan nu dorim sa facem nici o achizitie de la dumneavoastra.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:07:48 pm)
acum te temi ca o sa pun si datele TALE sau ce? eu nu public nume/adrese/telefoane ale persoanelor decat in caz de urgenta

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:09:08 pm)
Domnule cred ca nu ati inteles cum sta treaba… Aici dumneavoastra sunteti cel care are nevoie de banii nostrii.. noi putem gasii programatori care sa faca ce ati facut dumneavoastra. Avem relatii in primarii…la arhive…

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:09:23 pm)
Am dat si eu email-uri la primarii si toti mi-au raspuns negativ

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:09:31 pm)
Putem obtine aceste date , intradevar intr un timp mai mare..

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:09:32 pm)
ce fac eu e o premiera pentru Romania

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:09:53 pm)
Cand aveti in spate oameni puternici cu relatii puteti obtine orice…

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:10:07 pm)
Deja deviem de la subiect

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:10:18 pm)
si asta ca am nevoie de banii vostri… GRESIT. cand ai cont de 5 cifre in banca mai iti pasa de 500 euro?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:10:30 pm)
vand peste 50 baze de date pe luna in strainatate

Pintea Adrian (Fri, 1/14/2022, 03:10:39 pm)
Am inteles. Va doresc o zi buna.

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:10:42 pm)
credeai ca blocurile din Romania e SINGURA mea ocupatie?

Teoalida (Fri, 1/14/2022, 03:10:59 pm)
arunca un ochi aici https://www.teoalida.ro/despre-mine/comment-page-2/#comment-10043

email-ul meu catre Pintea Adrian

I-am scris in caz ca Adrian nu e tocmai M.F. adresa de email e valida, dar nu a citit email-ul.

Teoalida <[email protected]>
Fri, Jan 14, 5:53 PM
to Adima1535

Salut Adrian
Iti multumesc pentru interesul acordat si imi pare rau daca te-a suparat ca te-am comparat cu neseriosul M.F. Nu voiam sa te compar ca ai fi acelasi fel de CLIENT ca el, ci sa intelegi ca sunt foarte deprimat din cauza lui. Poate era mai bine sa NU mentionez nimic de el pana cand facem noi tranzactia, sau sa vorbim alta zi cand turbulentele cu el se vor linisti.

Pintea Adrian
Noi va putem oferii o colaborare pe mii de euro si dumneavoastra tot insistati cu acel individ

Daca „colaboarea de mii de euro” e conditionata de a compune datele tehnice la 100,000 blocuri din toata Romania in 3 LUNI, sunt nevoit sa REFUZ EU colaborarea. Cand ai timp sa citesti https://www.teoalida.ro/lista-blocuri/ sa intelegi complexitatea acestui proiect ca am si videouri care arata procesul de dezvoltare (probabil colegii tai nu ti-au zis asta). In 4 ani am inventariat 26,000 blocuri, daca as lucra full-time DOAR la proiectul asta poate as termina Romania intr-un an, dar nu pot sa renunt la celelalte proiecte ale mele care produc mai multi bani. DOCTORUL mi-a zis sa nu mai stau asa mult la calculator, nu vreau sa raman pe viata cu probleme de sanatate din cauza ca ma obligi tu sa-ti fac un proiect pe mii sau milioane de EURO.

Daca esti de acord cumperi cele 6 judete finalizate si sa-ti fac MAXIM 1 judet pe luna, as accepta colaborarea.

Eu SPERAM ca odata inceput acest proiect se vor alatura si altii sa dezvoltam proiectul, dar nu am avut mult noroc, doar 1 (Luca de 18 ani) lucreaza la www.teoalida.ro/constanta dar el lucreaza de 10 ori mai lent ca mine!

Discutia lui Cristi cu M.F. (17 ianuarie 2022)

Dum 10:43
Ai trimis
Buna ziua Mihai
Ai trimis
Teoalida e foarte agitat ca ati facut plangere din cauza postarilor mele (pare mai mult o amenintare si nu o plangere reala). Am vrut sa va explice importanta acestui proiect pentru o colaborare cu beneficii pentru ambele parti, nu am vrut sa va denigrez si imi cer scuze daca v-am facut vreun rau dvs sau lui Teoalida si am rugamintea sa nu faceti nici dvs rau nimanui prin politie sau instanta. Atitudinea dvs e foarte … Nu se poate colabora cu dvs asa ca v-am sters datele de contact din toate postarile mele si am lasat doar initiala numelui. Daca si asta va deranjeaza spuneti-mi ca sterg postarile si AVETI CUVANTUL MEU CA NU MAI POSTEZ NIMIC DESPRE DVS
Ai trimis
Ati scris intr-un cometariu ca putem umple tot internetul cu tine. Ce doriti de fapt?
Dum 17:14
M.F.
buna seara. eu nu am ce discuta cu tine. nu vorbesc cu profile in spatele carora e ascund niste…..nici nu stiu cum sa va spun. Pentru acele fapte veti raspunde. CUm tu te ascunzi in spatele profilului….probabil va va raspunde teolida. nu am nevoie sa ma crezi tu. exista o plangere la politie, avocata mea are toate prinscreenurile si toate emailurile….. mai departe se va ocupa ea. daca tu te ascunzi in spatele unui profil care crezi ca nu poate patii nimic daca denigreaza oameni, ei bine teolida este real….sta in Ploiesti, in Bariera bucuresti si poate fi gasit de catre autoritati. ATi pus datele mele de contact, link catre profilul meu unde am poze cu familia….
Puteţi acum să vă sunaţi reciproc şi să vedeţi informaţii ca vizibilitatea prezenţei şi când aţi citit mesajele.
M.F.
norocul tau e ca te ascunzi.
M.F.
daca tot va credeti atat de corecti de ce nu ati venit fata in fata sa imi spuneti ce aveati de zis?
M.F.
pe net toti sunteti smecheri …. ati vazut ca nu va bag in seama si ati continuat….ati facut mai rau
M.F.
acum…cineva tre sa plateasca….
M.F.
cum tu te ascunzi plateste teolida si pentru tine
09:55
Ai redirecţionat un mesaj
Si ca concluzionam… in afara curiozitatii dumneavoastra la ce imi trebuiau mie acele date mai aveti si alte curiozitati?
Ai redirecţionat un mesaj
Acele date se pot aduna cu scripturi si softuri care exista pe piata…dupa cum am spus…nu prezinta interes pentru mine.
Ai trimis
La care „acele date” va refereati ca nu prezinta interes? Lipsa unui RASPUNS FERM din partea dvs a generat acest conflict din care absolut toata lumea are de pierdut
Ai trimis
Nici mie nu imi convine sa fiu batut la cap de Teoalida 3 luni de zile sa aflam punctul dvs de vedere legat de ce date ati adunat si ce faceti cu ele. Eu v-am gasit ambele profile de FB dar pe acesta ultima postare e din 2017 si am crezut ca nu il mai folositi si puteti fi contactat doar pe cel cu poze cu familia. Inca o data imi cer scuze ca am postat datele de contact.
M.F.
Dupa ce ati postat poze cu mine si familia?
M.F.
Dupa ce m ati denigrat pe facebook?
M.F.
Teolida a inceput sa imi contacteze clientii
M.F.
Ma ameninta nus ce dracu cu politia…
M.F.
Si ziceti ca vreti impacare?
M.F.
Cred ca sunteti inconstienti…. nu stiu daca sunteti una si aceeasi persoana
Ai trimis
Eu stau in Bucuresti daca vreti sa stiti
M.F.
Nu vreau. Pe mine nu ma intereseaza viata ta…spre deosebire de tine care esti tare interesat sa ma denigrezi pe mine
M.F.
Profile false pit sa imi fac si eu si sa il denigrez pe el
Ai trimis
Nu am vrut sa va denigrez. Am vrut sa ajungeti la o colaborare cu beneficii pentru ambele parti
Ai trimis
V-am vazut si CV-ul si ca ati fost in 4 facultati
M.F.
Daca spui asta inseamna ca esti mai prost decat el
M.F.
Daca tu crezi ca daca ma denigrezi o sa colaborez cu el
Ai trimis
Si ca ati reusit sa adunati date cu scripturi
Ai trimis
Va felicit
M.F.
Atunci nu avem ce discuta
M.F.
Cum sa gandesti asa ceva….
M.F.
Voi ati crezut ca voi colabora cu el de frica voastra?
M.F.
Eu mi am adunat datele de care am avut eu nevoie
M.F.
Nici macar nu ma intereseaza ce date are el…nu a foat in stare sa imi dea datele de care aveam nevoie…adica niste adrese …
M.F.
Ce explicatii mai vreti? I am specificat perfect ca vreau decat adresele unor locatii din orase…adresele exacte pe care le are el
M.F.
Mai clar de atat nu am ce sa zic…
Ai trimis
Din cate vad eu puteti cumpara baze de date de pe siteul lui si se trimit automat pe email fara a fi necesara contactarea lui Teoalida. Dvs l-ati contactat iar el v-a prezentat oferta. Nu vad ce a gresit.
M.F.
Ce oferta?
M.F.
Ca nu mia prezentat nici o oferta
M.F.
Aveam nevoie de niste adrese
M.F.
Daca nu e capabil sa prezinte o oferta mi le am luat singur
Ai trimis
Deci sa concluzionam. Dvs ati facut o baza de date doar cu adrese? Fara alte detalii gen anul constructiei numar apartamente?
M.F.
Ca sa concluzionam…nu e problema voastra ce baza de date am avut eu….
Ai trimis
Risc seismic etc
M.F.
Va e frica de concurwnta sau ce?
M.F.
Ca vad ca tot ma frecati la cap sa aflatibce date am eu…
M.F.
Am specificat de atatea ori…. nu ma ocup cu asta..nu prezenta interes pentru mine
M.F.
Dar acum ca vad ca sunteti atat de agitati parca as vorbii pe la cateva primarii sa obtin acces la acele date
M.F.
Voi macar va ganditi cat rau as fi putut sa va fac?
M.F.
Ma rog…nu tie ca tu te ascunzi
M.F.
Ca sa fiu sincer cu tine…nu imi bat capul nici macar sa aflu acum de unde scrii
Ai trimis
Am avut impresia ca dvs ati adunat la fel de multe date ca el
Ai trimis
intr-un timp mult mai scurt
Ai trimis
m-am inselat?
M.F.
Mi am adunat datele pe care el nu a vrut sa mi le dea…sa mi le vanda…nu a vrut…nu a fost in stare.. nu stiu
M.F.
Datele de care eu aveam nevoie
M.F.
Voi macar va ganditi cat rau as fi putut sa va fac? De fapt lu asta din ploiesti…
M.F.
Nu stiu ce varsta ai tu si cat de mult gandesti sau nu gandesti..
Ai trimis
iertati-ma
Ai trimis
Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:36:32 pm)
sau poti cumpara ACUM orasele care sunt gata facute

Teoalida (Sat, 10/2/2021, 11:36:36 pm)
si restul pe parcurs
Ai trimis
nu vad de ce spuneti ca nu a vrut sa va dea datele
M.F.
Aveam nevoie un singur oras daca imi aduc aminte si doar niste date
Ai trimis
haideti sa ingropam securea razboiului pentru totdeauna
Ai trimis
si de ce nu ati spus asa
M.F.
Ca maine sa o luati de la capat?
Ai trimis
am nevoie de datele x si y din orasul z
M.F.
Ca retardatul asta sa imi contacteze clientii?
Ai trimis
si el sa va raspunda ca vi le poate oferi la pretul de … intrun termen de … zile
Ai trimis
care era orasul?
Ai trimis
poate era unul din cele gata facute
M.F.
Vad ca nici tu nu reusesti sa realizezi problema.
M.F.
Tu vorbesti de niste cacaturi din trecut ca de ce nam vrut eu sa raspund la nus ce intrebari ca de ce nus ce in timp ce eu iti spun ca retardatul imi contacteaza clientii…
M.F.
Care nu il baga in seama cei drept…
M.F.
Spune tu acum ce ar trebui sa ii fac?
Ai trimis
Sa realizati greselile dvs si sa va cereti iertare
M.F.
:))
M.F.
Imi cer iertare ca mati denigrat
M.F.
Imi cer iertare ca nu v am ruot picioarele
Ai trimis
Eu v-am facut reclama ca sunteti un web developer ploiestean si ati reusit sa adunati date
Ai trimis
Nu am vrut sa va denigrez
Ai trimis
In fine…
M.F.
Nu ai vrut da asta ai facut..
M.F.
Da…bine zis
M.F.
Plangerea de la politie o sa mio retrag
M.F.
Avocata o sa o las in continuare sa isi faca treaba pana ma asigur ca sa potolit retardatul
M.F.
Dupa ce sunt aigur ca se potoleste cel mai probabil o sa renunt
Ai trimis
Spuneti ca ati avut nevoie niste date dintr-un singur oras. Teoalida avea ambitia sa faca o baza de date cu blocuri din toata Romania. Am inteles acum ca nu aveti aceleasi interese
M.F.
Si tu….ascunde te bine…
M.F.
Ca daca pe net sunteti tari si denigrati si va bateti joc… fata in fata s ar putea sa nu mai fi asa
M.F.
O zi buna sa ai
Ai trimis
II transmit raspunsul dvs si ii puteti transmite si dvs ca retrageti plangerea ca sa nu va faca si el plangere

M.F. ma contactat iar sub numele Manu ca să-mi spună că mi-a FURAT datele şi va face un site concurenţă (2020-01-20)

FAQ bot (Thu, 1/20/2022, 08:40:30 pm Europe/Bucharest)
Salut Manu, cu ce te pot ajuta?

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:41:05 pm)
salut. e de vanzare baza de date cu blocuri bucuresti in format .csv ?

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:41:18 pm)
e!

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:41:27 pm)
imi dai spune care sunt capetele de coloana?

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:41:37 pm)
si cate linii are toata baza de date?

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:41:41 pm)
www.teoalida.ro/lista-blocuri vezi sample si video

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:43:36 pm)
care coloane sunt esentiale pentru tine?

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:44:34 pm)
e ok, ma ajuta toate

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:44:44 pm)
499e cu update-uri ulterioare?

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:45:04 pm)
dupa cum vezi preturile pe site

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:45:20 pm)
ai vreo preferinta pentru blocurile comuniste, noi sau interbelice?

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:46:08 pm)
nu, dar mi-ar fi util sa primesc update-uri cu alte blocuri pe care le mai adaugi in bucuresti

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:46:53 pm)
intreb ca majoritatea blocurilor noi si interbelice au lipsa numarul de camere… sper sa nu fie o problema

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:47:23 pm)
nu e problema

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:47:36 pm)
ma intereseaza doar sa fac asocierea strada nr bloc cu anul de constructie

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:47:58 pm)
in faza initiala eu nu prea m-am preocupat de blocurile noi ca primul client analiza riscul seismic si avea nevoie doar de blocuri comuniste si interbelice

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:48:12 pm)
altii au nevoie strict de blocuri noi

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:48:34 pm)
da, e destul de clar in pagina ce contine si la ce sa ma astept pe viitor

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:48:39 pm)
oricum daca lipseste ceva, voi adauga in actualizarile ulterioare

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:48:47 pm)
ok, in principiu sunt interesat

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:49:12 pm)
e negociabil pretul?

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:51:27 pm)
si uite asa mai apare inca o vanzare in Bucuresti… in timp ce in provincie numarul de clienti interesati e aproape ZERO

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:52:08 pm)
vezi ce scrie pe sidebar in dreapta?

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:53:21 pm)
sunt mai multe informatii

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:53:31 pm)
Datorită efortului IMENS necesar şi numărului redus de clienţi în provincie, voi abandona ambiţia de a extinde baza de date a blocurilor la toată România (continui doar cu îmbunătăţiri / corectări la Bucureşti şi cele 5 judeţe deja făcute), citeşte mai multe.

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:53:36 pm)
la asta ma refeream

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:54:54 pm)
da

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:55:53 pm)
de la ce firma esti sau ai email sau Facebook de contact?

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:57:03 pm)
sunt de la o firma de constructii

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:57:05 pm)
la cat de mult am muncit nu cred ca mai e cazul de negociere. Bucura-te ca e 499€ desi trebuia sa fie 660€ ca sa se respecte pretul de 5 centi/bloc

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:57:34 pm)
am inteles. ii spun sefului si revin maine tot aici

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:57:58 pm)
din partea mea e ok, sa vedem daca lui ii convine

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:58:05 pm)
ai vazut postarile recente de pe Facebook?

Manu (Thu, 1/20/2022, 08:58:18 pm)
nu

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 08:58:52 pm)
uita-te acum si da o parere https://www.facebook.com/groups/339407486108306/posts/4583071118408567

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:02:41 pm)
apoi sa vezi ce scandal a fost saptamana trecuta din cauza aluia „F”… mi-a cerut sa-i stergem numele sau ma da in judecata. CA CE?

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:03:17 pm)
dupa 3 luni a raspuns si m-am convins ca nu e capabil sa faca ce fac eu. Am visat la o colaborare degeaba

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:05:15 pm)
mda, nu prea-mi pasa de razboaiele care nu ma privesc

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:05:23 pm)
e simplu: ii convine pretul sau nu

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:05:27 pm)
cum sunt si eu

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:05:38 pm)
razboiul cu F. conteaza mai putin. ESENTIALUL E ACESTA:

Realizarea hartii a implicat sacrificii imense. Voluntar si nesilit de nimeni, Teoalida a renuntat la alte joburi timp de 6 luni pentru a tasta in Excel datele tehnice a peste 13000 blocuri din Bucuresti (adresa, an constructie, material, numarul de apartamente, relevee, etc). Si nu s-a oprit aici. A facut harti cu anul constructiei estimat pe cartiere la toate orasele mari, cu ambitia ca in viitor sa adauge detaliile fiecarui bloc din Romania, dar asta ar presupune alti 5-10 ani de sacrificii, fara garantia ca cineva il va plati.
Teoalida ajuta mii de oameni sa aleaga apartamentul potrivit cu aceasta baza de date, insa pe el nu il ajuta nimeni sa compuna datele.

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:09:13 pm)
cred ca trebuie sa stii ca toate datele care sunt embed-uite in zeemaps pot fi copiate programatic

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:09:24 pm)
cine vrea sa nu-ti plateasca, o poate face relativ usor

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:09:52 pm)
acum na, de obicei programatorii stiu cum e cu munca si ca trebuie platita

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:10:05 pm)
chiar ma gandeam sa intreb un progamator daca poate „sparge” ZeeMaps sa faca scraping

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:10:23 pm)
m-ai gasit. se poate

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:11:19 pm)
mai multi prieteni mi-a zis ca „F” vrea sa-mi fure / ar fi putut sa faca scraping chiar de la mine si sa-si faca propria harta… dar din ce am vorbit cu el, nu pare ca asta vrea el. Ba chiar a zis initial pe 3 octombrie ca eu n-as avea datele de care are nevoie

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:12:21 pm)
iar pe 17 ianuarie i-a zis unui prieten ca voia sa cumpere datele pe care le AM dar eu n-as fi vrut sa le vand. Poftim? Putea apasa „adauga in cos” indiferent daca sunt online sau nu

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:14:27 pm)
inseamna ca n-a vrut sa le cumpere niciodata

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:14:32 pm)
doar sa faca conversatie

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:14:47 pm)
in fine, mersi de promptitudine si revin maine cu raspuns

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:16:18 pm)
inseamna ca nu stie sa poarte o conversatie

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:16:20 pm)
sa explice ce vrea

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:16:32 pm)
mai sunt si analfabeti d-astia functionali prin tara

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:16:45 pm)
deci pana sa-i vad CV-ul puteam sa jur ca n-a fost nici in clasa 1

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:17:01 pm)
https://www.teoalida.ro/lista-blocuri-on-hold cand ai timp poti citi conversatiile

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:17:16 pm)
dar intre timp vezi daca TU poti cumpara… lasa si tu ceva pe care sa poti fi contactat

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:18:17 pm)
dar ma acuza pe mine pentru toate greselile lui

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:18:17 pm)
pai e simplu, daca vrea cumpar direct cu cardul, daca vrea sa negocieze te intreb

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:18:22 pm)
nu e nevoie sa revii tu

Teoalida (Thu, 1/20/2022, 09:18:32 pm)
asa e

Manu (Thu, 1/20/2022, 09:19:44 pm)
spor la treaba. noapte buna

21:19:48
Manu rated the chat as good

21:21:03
Manu left the chat.

FAQ bot (Fri, 1/21/2022, 08:07:20 pm Europe/Bucharest)
Salut Manu, cu ce te pot ajuta?

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:07:51 pm)
salut. am mai vorbit aseara. se pare ca sefu nu prea vrea sa plateasca avand in vedere ca le putem lua din zeemaps

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:07:58 pm)
si oricum le folosim doar intern

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:08:07 pm)
nu facem ceva public cu ele

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:08:07 pm)
ii convine sa dea click pe fiecare bloc unul cate unul?

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:08:20 pm)
am uitat sa te intreb cum folosesti datele

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:08:33 pm)
il intereseaza grupele pe ani

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:08:47 pm)
si nu trebuie sa dea click ca deja le-am copiat din zeemaps in sql

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:09:02 pm)
si putem face ce filtrari vrem

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:09:12 pm)
daca doar pentru consultare inteleg de ce nu vrea sa dea bani. daca esti web developer si vrei sa integrezi datele mele intr-un site sau aplicatie de mobil, atunci e necesar sa cumperi Excel

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:09:19 pm)
cum ai copiat din ZeeMaps in SQL?

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:09:40 pm)
a fost treaba de 1h…daca noi am reusit, sigur pot si altii

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:09:43 pm)
si sa te sara la plata

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:11:01 pm)
inseamna ca ZeeMaps sta mai prost cu securitatea decat credeam

AM STERS 10 minute din conversate fiindca explica o vulnerabilitate a programului ZeeMaps prin care mi-a furat datele. Am dat email la ZeeMaps ca „un prieten” a descoperit gaura de securitate iar ei mi-au raspuns ca imi vor oferi recompensa, si m-au intrebat daca „acel prieten” ii pot ajuta sa o repare.

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:22:35 pm)
filtrare pe ani si dau adresa si nr blocului celor de la vanzari sa se duca sa vb cu administratorul pt diverse propuneri de reparatii

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:23:08 pm)
mergea si din harta de pe site dar era mai greu sa tina evidenta

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:23:11 pm)
unde au fost, unde nu

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:23:12 pm)
etc

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:23:16 pm)
deci esentialul proiectului tau e sa obtii adresele de blocuri construite in anumiti ani?

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:23:38 pm)
da, asta s-a cerut pana acum

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:23:46 pm)
vedem mai departe daca apar si alte doleante

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:24:15 pm)
colegii or sa mearga fizic acolo si iau datele de contact ale administratorului

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:24:16 pm)
imi amintesti de cineva care intreba daca POT adauga in baza de date email-urile si telefoanele fiecarei asociatii de proprietari

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:24:48 pm)
daca iei la pas tot orasul, ai putea 🙂

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:25:31 pm)
nu am chef, mai ales ca administratorii si presedintii se schimba des

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:25:49 pm)
si asta e adevarat

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:26:15 pm)
mie imi place sa colectionez date care sunt constante… cel putin pana la urmatorul cutremur mare

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:26:51 pm)
in business-ul asta daca-s constante la un moment dat o sa le scada valoarea

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:27:22 pm)
pe ideea ca ajung se raspandeasca gratuit

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:27:26 pm)
dupa un anume nr de vanzari

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:27:51 pm)
crezi tu? vand baze de date de 9 ani si vanzarile tot cresc

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:28:14 pm)
in special in domeniul auto… acolo nu afisez datele pe harti gen ZeeMaps

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:28:46 pm)
asa da

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:29:49 pm)
iti multumesc de informatii deprimante legat de securitate… 🙁

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:30:01 pm)
https://www.teoalida.ro/lista-blocuri-on-hold/ sa citesti si asta

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:30:12 pm)
imi pare rau ca nu s-a concretizat cu bani

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:30:22 pm)
il inteleg si pe sef daca tot ne plateste salariu

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:30:28 pm)
si putem face treaba asta

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:30:37 pm)
nu prea vedea rostul sa plateasca

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:36:02 pm)
pare ca te-a suparat rau M asta

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:36:13 pm)
de ti-ai dedicat atata timp sa scrii articolul

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:36:39 pm)
corect, el m-a deprimat foarte mult… dar nu e singurul motiv pentru care am abandonat munca

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:37:00 pm)
era si mai lung dar am sters ultimele conversatii cu el ca sa se calmeze el

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:37:32 pm)
imagineaza-ti ca nu ma contacta niciodata… articolul urma sa-l scriu oricum ca sa anunt lumea de ce nu mai continui

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:37:43 pm)
dar in cazul ala ar fi fost un articol mau scurt

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:39:23 pm)
https://cdn.livechat-files.com/api/file/lc/att/12763476/c805877bfde814aa4079778341fc9702/Adevarul%20Divin.png

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:39:30 pm)
tine de educatia fiecaruia daca vrea sa-ti ami raspunda sau nu

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:39:45 pm)
mie mi s-a parut normal sa revin cu concluzia in urma discutiei de ieri

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:40:19 pm)
Observ ca ai si probleme cu memoria. Nici tu nu stii ce vrei. Pe 3 octombrie mi-ai zis ca n-as avea datele de care ai nevoie, pe 17 ianuarie i-ai zis lui Adevarul Divin ca aveam datele dar n-am vrut sa ti le vand. For your info: jumatate din clientii mei dau click ADD TO CART, fac plata si primesc datele in cateva secunde… indiferent ca eu sunt la calculator sau dorm. E nevoie de vointa mea in caz ca vrei sa cumperi ceva custom, eu te-am intrebat ce date ai nevoie din ce orase pentru a ti le vinde, TU nu ai raspuns… asa ca nu mai MINTI ca n-am vrut sa-ti vand.

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:42:46 pm)
nu mai lua in serios fiecare mesaj pe care-l primesti, cu cineva care se arata interesat

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:42:49 pm)
mai sunt si papagali

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:42:56 pm)
dornici doar de conversatie

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:43:18 pm)
Majoritatea celor care au citit conversatia cu tine mi-au zis ca esti un om neserios, intentiile tale nu sunt clare, dar sa am grija sa nu-mi furi munca mea de 4 ani (ca ai fi putut face scripturi sa extraga datele de pe harta mea si sa le publici pe propriul site, astfel facandu-mi COMPETITIE). Dar tu ai zis ca nu aveam datele si ti-ai facut singur datele (care date?) sa ca nu vad cum te-ar fi ajutat sa furi de la mine. Eu m-am convins ca NU e posibil ca un script automat sa bage in baza de date anul constructiei si numarul de apartamente din fiecare bloc la precizia cum tastez eu, deci REFUZ sa mai cred ca tu ai facut o baza de date / harta detaliata ca a mea.

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:43:54 pm)
se pare ca se poate face

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:43:59 pm)
daca asta ii era intentia

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:44:11 pm)
adica sa le copieze

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:44:28 pm)
eu castig suficient $ din baza de date auto. ca baza de date cueblocuri sa fie profitabila ar trebui sa am minim 10 clienti. am avut 3 x 500 euro la Bucuresti intr-un an, imagineaza-ti cati ani sunt necesari sa am 10 clienti intr-un oras mic?

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:44:48 pm)
clar

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:44:53 pm)
depinde si de marketing totusi

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:44:59 pm)
poti de exemplu sa pui reclame pe site

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:45:04 pm)
nu castigi din vanzarea efectiva

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:45:15 pm)
dar castigi din vizitatorii care ajung sa se foloseasca de munca ta

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:45:45 pm)
d-asta speram sa accerelez procesul de creeare a datelor printr-o o colaborare cu M.F care sustinea ca si-a facut singur datele ca „eu nu le aveam”

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:46:26 pm)
ma pricep tehnic sa facem ceva cum ziceai tu infoblocuri.ro

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:46:31 pm)
cu oameni care sa completeze date

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:46:43 pm)
pot cumpara si eu un domeniu, nu m-am decis inca care

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:46:44 pm)
practic sa devina informatia mai corecta

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:46:46 pm)
cu ce altceva poti ajuta?

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:47:10 pm)
cu tot ce tine de site dar nu vad cum as castiga destui bani din asta

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:47:16 pm)
ca sa merite efortul

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:47:26 pm)
poate sa faci tu o alternativa la ZeeMaps care sa nu permita furtul de date?

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:47:52 pm)
doar sa folosesti google maps

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:47:59 pm)
dar e pe bani la peste 10k views pe luna

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:49:03 pm)
cat costa? ZeeMaps e tot pe bani

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:49:05 pm)
castig 80e/h … muncesc 4h/zi

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:49:13 pm)
greu cu motivatia in conditiile astea 🙂

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:49:33 pm)
https://mapsplatform.google.com/pricing/

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:50:20 pm)
100k views => $700

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:50:27 pm)
100,000 requests = $200/luna ?

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:53:50 pm)
BTW, eu vreau sa cumpar / schimb domeniul… indiferent daca mai continui sa bag datele blocurilor sau nu

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:54:24 pm)
am 5 domeni de activitate asa ca vreau 5 domenii web, sa fac un site separat pentru fiecare

Manu (Fri, 1/21/2022, 08:55:44 pm)
btw, eu sunt Fieraru si va aparea in curand un site care sa-ti faca concurenta ❤️

20:55:46
Manu rated the chat as bad

20:55:49
Manu left the chat.

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:58:22 pm Europe/Bucharest)
glumesti? daca fieraru avea intentia asta, ar fi facut fara sa ma anunte

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:59:17 pm)
oricine face site-uri concurenta la datele blocurilor, n-o sa castige nimic semnificativ din acest proiect

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 08:59:54 pm)
„poti de exemplu sa pui reclame pe site” POT, dar stii cat de putin se castiga din reclame?

Teoalida (Fri, 1/21/2022, 09:02:07 pm)
Manu
ma pricep tehnic sa facem ceva cum ziceai tu infoblocuri.ro
cu oameni care sa completeze date

Fieraru a dovedit ca NU e dispus la colaborare, daca tu esti, lasa ceva de contact

Client din Ungaria (9 martie 2022)

Raspunsul primit de la M.F.

„Hi.

Thanks for your message.

I’ve created a database with some records that I need and that database it’s not for sale. I created it because I needed some data some time ago.

Have a nice day.”

Etichete:

3 commentarii

  1. DUMNEZEULE! Mihai Fieraru e mai mult decat un nesimtit nenorocit!
    Eu nu as colabora niciodata cu persoane care nu stiu sa vorbeasca politicos!
    Treci peste el si mergi mai departe cu baza de date ca faci o treaba minunata!

    1. Staţi VOI zilnic 8 ore în faţa calculatorului, timp de 1 an, scriind detaliile blocurilor în baza de date FĂRĂ garanţia că veţi fi vreodată PLĂTIŢI ci doar lăudaţi şi înjuraţi. Treabă minunată, nu-i aşa? Timpul nu îmi mai permite să continui baza de date a blocurilor fără colaboratori.

  2. Nu am inteles, daca aveai datele de care avea nevoie, de ce nu le-a cumparat si s-a ajuns la toata harababura asta? I-am scris un email lui Mihai Fieraru si mi-a raspuns cu o atitudine de…

    [email protected]
    Către:
    ‘Valy Valentin’

    lun., 27 iun. la 11:19

    Buna ziua.

    Nu am nici o treaba cu Teoalida. Din punctul meu de vedere este un idiot instabil mental care mi-a pus poze cu familia pe net si ma denigrat.

    Nu ma intereseaza absolut nimic legat de el sau de proiectul lui. M-am saturat sa tot spuna ca din cauza mea nu stiu ce nu mai face el.Nu stiu cine este Pintea Adrian si ce treaba are el cu Teoalida si nici nu ma intereseaza sincer.

    Nu am stat sa citesc tot ce mi-ati scris pentru ca nu vreau sa mai imi pierd timpul cu discutii nesfarsite legate de el.

    Nu stiu ce se mai discuta pe grupuri sau pe unde a mai postat el si nici nu ma intereseaza sincer.

    Pur si simplu am avut nevoie de niste date urgent pe care el le avea si de aici sa ajuns sa ma denigreze si sa ma ameninte pe net…..

    NU o sa il ajut si NU o sa ma implic in proiectul asta. Este proiectul lui si este problema lui cum si-l gestioneaza si ce face cu el.

    O zi buna va doresc.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *